1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Maskinjunior önskar tillträde

Discussion in 'Accepterade ansökningar' started by MaskinJunior, Nov 24, 2018.

1. MaskinJunior

MaskinJunior New Member

För- och efternamn: Stefan Ivarsson

Bostadsort: Vallentuna & Österbybruk, Veckopendlar

Berätta om dig själv:
    Gjuteriingenjör och scoutledare. Jag har även varit YouTuber men sedan januari får jag inte längre betalt av YouTube, så då lär jag definitionsmässigt inte vara YouTuber längre. Men min kanal lever och finns kvar.

Vad har du för erfarenhet av Minecraft?
    Jag blev biten för fem år sedan och var inbjuden på en privat server som drevs av en av scoutkårens medlemmar. Jag var sist kvar där när kåren flyttade över till mc.devscout. Jag följde till slut med dit med, tills servern togs över av småbarn som bara förstörde. Många trodde att jag var admin för att jag löste saker åt folk på servern. Men det gjorde jag mest för att saker skulle bli bättre. Framför allt byggde jag merparten av mc.devscouts vägnät. Det mycket för att jag själv ofta gick vilse utan det.
    När mc.devscout lades ned hamnade jag åter på en privat minecraftserver som drivs av en annan ledare i kåren. Det är huvudsakligen där som mina minecraftvideor på YouTube är inspelade.

Varför valde du just DSMC?
    För att vara ärlig har jag inte valt ännu. Jag är ute efter att hitta en server som lever, som består av vuxna människor. Jag inspireras av HermitCraft som är en sluten-server vars medlemmar gör videor på YouTube. Men jag inser själv att jag inte har så mycket tid som de har till att ägna åt Minecraft.

Har du tidigare varit bannlyst från en server?
    Jag har aldrig blivit bannlyst, jag har dock varit med och sett till att två småbarn har blivit bannade.

Var hittade du oss?
    Minecrafts svenska serverlista.

Har du läst reglerna?
    Inte fullt ut, men då är jag sysselsatt fram till whitlisten går igenom. Jag får dock en känsla av att man kommer lånt på denna server på vuxet sunt förnuft.

Edit: Nu har jag läst reglerna, jämfört med KottCraft var de inte speciellt omfattande utan täcks i stort av "Sunt förnuft"

#1 MaskinJunior, Nov 24, 2018
    Last edited: Nov 24, 2018
  2. MineMytaw

MineMytaw Administrator
    Staff Member

Hej Stefan!

Din ansökan ser bra ut och du är självklart välkommen till DSMC!

Jag whitelistar dig direkt.

/Markus

Share This Page