1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

miamomse ansökan

Discussion in 'Accepterade ansökningar' started by Fl0w, Nov 2, 2018.

1. Fl0w

Fl0w New Member

För- och efternamn: Skickar i PM

Bostadsort:
    Skickar i PM

Berätta om dig själv: Hejsan! Jag är en kille på 21 år som för tillfället studerar och som har spelat minecraft fram och tillbaka ända sen alpha kom ut. Har spelat främst på Faction servrar då jag och ett kompisgäng absolut älskar det dära med att bygga baser, raida, leta baser, döda andra osv. Men då kompisarna har bättre för sig nu för tiden så har man lagt ner allt detta med just faction. Så nu är man mer sugen på att bygga städer/hus/bostadsområden och bara plöja igenom den "normala" survivalen.

På min fritid så kör man motorcykel och gymmar. Men under vintern blir det betydligt mer spel då det inte går an och köra motorcykel samt att det finns mindre att göra då man är en utemänniska. Så man kan säga att nu på vintern går jag i ide, lite som björnarna. Drar mig in till det varma.

Är en väldigt generös, ödmjuk och hjälpsam kille av mig, om jag får säga det själv. Men tror nog att de flesta ser mig så. Man är inte rädd för nya människor, så socialkompetens har man ( Inget illa menat mot de som har de svårt med den sociala biten )

Jag har börjat streama lite minecraft nu de senaste dagarna också och det tycker jag om.

Vad har du för erfarenhet av Minecraft?
    Har allt möjligt, kan pvpa, kan en hel del med redstone då jag har använt det till faction servrar som jag har nämnt ovan. Kan även bygga hyfsat snyggt men ibland får man idé torka och då står det lätt still haha.

Varför valde du just DSMC?
    Som jag har nämnt under " Berätta om dig själv " så har polarna lagt ner minecraft mer eller mindre och jag söker mig mot nya "marker" och har testat att spela vanliga survival nu ett par dagar och jag diggar det, ( diggar, hehe did you see what i did there ;) ). Vill gärna spela med fler folk under en mer privat server där man är ett härligt gäng och överlever, bygger och har det allmänt roligt och ni verkar vara allt detta.

Har du tidigare varit bannlyst från en server?
    Nej

Var hittade du oss?
    Jag och min brosa skulle skapa en server för ett tag sedan och la ut en tråd i fragbite så idag ( 2018-11-02 ) så såg jag att någon hade länkat eran tråd på sweklockers i våran tråd på fragbite.

Har du läst reglerna?
    Ja

2. MineMytaw

MineMytaw Administrator
    Staff Member

Hej!

Din ansökan ser mycket bra ut och du är välkommen till DSMC. Whitelistar dig direkt.

Discord finns här på forumet om du vill vara med där. :)

/Markus

Share This Page