1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ansökan

Discussion in 'Nekade ansökningar' started by Leo_anders, Oct 29, 2018.

1. Leo_anders

Leo_anders New Member

Förnamn & Efternamn: Leo Andersson

Berätta om dig själv: Jag är 15 år född 30 januari 2003 och är uppvuxen i Uppsala jag skulle anse mig själv som trevlig och hjälpsam mot dom som bemöter mig på liknande sätt. Jag går i 9:an nu och ska börja gymnasiet nästa sommar då jag tänker gå vvs linjen.

Vad har du för erfarenhet av Minecraft?: jag har spelat Minecraft ett hyfsat länge runt 7 år och då jag föredrar att spela survival servrar som är liknande till den här.

Varför valde du just DSMC? jag har letat runt ett litet tag efter en svensk server att spela på och då hittade jag en tråd på sweclockers. Servern verkar ha bra regler samt en bra community.

Har du tidigare varit bannlyst från en server? Nej inte vad jag kan komma på iallafall

Var hittade du oss? på sweclockers.com https://www.sweclockers.com/forum/post/17612530

Har du läst reglerna? Ja

2. MineMytaw

MineMytaw Administrator
    Staff Member

Hej!

Din ansökan är alldeles för tunn och egentligen är du några månader för ung också så jag måste tyvärr neka dig men du är välkommen att ansöka igen när du har åldern inne!

/Markus

Share This Page