1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kajann - ansökan

Discussion in 'Accepterade ansökningar' started by Kajann, Oct 17, 2018.

1. Kajann

Kajann New Member

För- och efternamn: Skriver i PM

Bostadsort: Skriver i PM

Berätta om dig själv: Är en kille på 19 år (1999). Jag bor på västkusten och tog studenten nu i somras, jobbar idag heltid som hantverkare och jag älskar det! Är en väldigt glad och framåtriktad person som är väldigt sällan på dåligt humör. Älskar verkligen att träffa nya männsikor och bygga nya vänskaper. På fritiden sitter jag mycket vid datorn/ps4at, det blir mycket minecraft, assasins creed, cod och snart Red dead redemption (wohoo). Umgås också mycket med mina kompisar men det blir mest på helger eftersom att efter en dag på jobbet vill man bara hem och löka vid datorn ;)

Vad har du för erfarenhet av Minecraft? Har spelat minecraft länge nu, köpte det i slutet av 2011 och har spelat i perioder sen dess.

Varför valde du just DSMC? Tycker att det verkar vara en bra och seriös server som har ett härligt community.

Har du tidigare varit bannlyst från en server? Ja det har jag och det var för att jag inte hade loggat in på servern på kanske ett halvår. Blev bannad för inaktivitet helt enkelt

Var hittade du oss? Googlade på svensk minecraft server, kollade runt lite och hittade denna! Ansökte så fort jag kunde!

Har du läst reglerna? Jajamen!

MineMytaw likes this.
  2. MineMytaw

MineMytaw Administrator
    Staff Member

Ser bra ut! Välkommen till DSMC.

Whitelistar dig direkt.

/Markus

Share This Page