1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Olof - Ansökning

Discussion in 'Accepterade ansökningar' started by Olof, Dec 24, 2018.

1. Olof

Olof New Member

För- och efternamn: Olof Jakobsson

Bostadsort: Saltsjö-Duvnäs

Berätta om dig själv: Jag är 15 år gammal, är medveten om 16 års gränsen men jag skulle nog vilja påstå att jag är likgiltigt mogen som en 16 åring, fyller 16 nästa år. Annars så är jag väll en ganska "humoristisk" person, men inte oseriös.

Vad har du för erfarenhet av Minecraft? Jag har spelat i ungefär 8 år nu så jag är väll hyfsat bra på det mesta, det som jag skulle säga är min specialitet är väldigt ambitiösa byggen, alltså långa järnvägar eller gigantiska byggnader. Kort sagt, jag har ganska mycket fritid...

Varför valde du just DSMC? Det verkar som en seriös server, de flesta nu förtiden består bara av massa jobbiga småungar och allmänt tråkiga människor. Har letat efter en bra svensk server ett tag.

Har du tidigare varit bannlyst från en server? Nej inte vad jag har minne av, Kan självklart hända att jag har grift eller liknande förr i tiden men jag har definitivt inte blivit bannad de senaste 5 åren

Var hittade du oss? Genom minecraft-mp.com

Har du läst reglerna? Självklart!

2. MineMytaw

MineMytaw Administrator
    Staff Member

Kanske lite kort ansökan mtp att du är några månader under gränsen - men whatever.

God jul och välkommen till DSMC!

/Markus

Share This Page