1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ansökning erlandssons2

Discussion in 'Accepterade ansökningar' started by Svante Erlandsson, Nov 25, 2018.

1. Svante Erlandsson

Svante Erlandsson New Member

Hej

Ort: Saltsjö-Duvnäs i Nacka. Praktiskt taget Stockholm egentligen.

Berätta om dig själv. Jag är en glad 14-åring som alldeles snart blir femton. Går på musikklasser och spenderar, som konsekvens av detta, mycket tid på olika körer samt skolarbetet. Älskar att segla - har sommarjobbat i fyra veckor somseglarinstruktör för yngre barn. Har tidigare kört VÄLDIGT mycket strategispel som tonåring, men jag saknar att få skapa och att få vara med i en community.

Erfarenhet: Jag tror att jag först kom ikontakt med Minecraft via Youtube för ca 7 år sedan. Som barn fanns det ofta inget bättreän att åskåda Stamsites tidiga och nästan mytomspunna Let's plays på 90gq servern. Sedan övergick jag till att spela på den väldigtspartanska Pocket Edition, innan pappa skaffade spelet åt mig på en dator.
    Jag hade en äldre kompis som jag brukade köra hemskt mycket med. Vi spenderade helger och vardagseftermiddagar på stora servrar där vi körde CTF och mycket annat. Inom sin tid skaffade han en egen server, så att vi och andra vänner skulle kunna köra tillsammans. Där byggdes det hemskt mycket, både av oss och andra vänner. Inom sin tid gick vi ock över till andra spel och lämnade Minecraft bakom oss. Allteftersom umgicks vi mindre och mindre - vi upptäckte att vi inte längre hade samma spelsmak.

Varför jag har valt DSMC: Ärligt talat inte helt säkert än. Från det lilla jag har sett verkar ni vara validera allmänt sunt förnuft och trevlighet. Det är någonting sånt jag vill ha. Vad jag söker är just en survival server med trevliga och seriösa spelare - och ni ser ut som en sådan server.

Bannlysning: Har aldrig blivit bannad.

Var jag hittade er: Sökte på "svenska minecraft servers" och fick upp en länk på sweclockers. Länken ledde tillhttps://minecraft-server-list.com/filter/?ver=&country=SE#browse där jag fann serverns namn på listan.

Regler:Ja, jag har läst dem. Förstärker bara mina föraningar om att detta är en server jag skulle vilja vara på.

PM: Undrar om ni kommer hitta mig och verifiera att jag är den jag är - har skyddad identitet. Mamma är åklagare så jag tänkte också att det vore än mindre dum ide att skicka pm än att posta en thread.

2. MineMytaw

MineMytaw Administrator
    Staff Member

Hej.

Det ser bra ut och vi har diskuterat i PM, så - välkommen.

/Markus

3. Svante Erlandsson

Svante Erlandsson New Member

Tack hemskt mycket!
    Ser fram emot att köra ikväll :)

Share This Page